Iktató, dokumentumkezelő rendszerek
Az első érkeztető, iktató, be és kimenő levelek kezelését lehetővé tevő rendszer, 1996 –ban építettük be az akkor rendszerünkbe.
Az első dokumentumkezelő rendszert 2007 –ben integráltuk az egyik rendszerünkhöz, ahol dokumentum szkennerek segítségével, már elektronikus dokumentumokat tároltunk az adatbázisban.
A következő lépés 2010 –ben volt, amikor az így beállított típusú elektronikus dokumentumokat, elektronikus aláírással, és időbélyeggel láttuk el.
A 2013 –as év fejlesztése, egy az Office –ba beépülő iktató felület. A felhasználó, az Outlook felületén, az oda beérkező leveleket tudja egy meghatározott struktúrában elmenteni, csoportosítani, hozzákötni cégekhez, személyekhez
Az alábbi rövid ismertetőben bemutatjuk a szoftver főbb elemeit:
A vonalkód nyomtatással, a dokumentumra egy egyedi azonosító kerül. A vonalkód illeszkedik a szervezetnél használt egyéb vonalkód típusokhoz
A vonalkóddal egyedivé tett dokumentumok beolvasása, ellenőrzése, kezelése ezután kezdődik
Teljes törzs adat struktúra áll rendelkezésre
Az alábbiakban az iktatások képernyői
Lehetőség van tömeges iktatásra, amikor a kampányszerűen kiküldött dokumentumok kerülnek eltárolásra