SZÉP Kártya rendszer
A SZÉP Kártya rendszeréről szóló 55/2011. (IV. 12.) rendelet alapján 2011 óta van lehetőség a kafeteria juttatások Széchenyi Pihenőkártyán történő elköltésére. A kártya munkáltató által történő megrendelése, a kártyára utalt összeg nyilvántartása, és a kártyával történt vásárlások nyilvántartására hoztuk létre a szoftvert. Természetesen egy integrált szoftvertől elvárhatóan a teljes ügyviteli feladat lekövetését el tudja látni.
Az alábbi rövid ismertetőben bemutatjuk a szoftver főbb elemeit:
A törzs adatok teljes köre áll rendelkezésre
- SZÉP kártya tulajdonosok
- társkártya tulajdonosok
- munkáltatók
- szolgáltatók, szolgáltatói telephelyek
- szállítók
- vevők
- szerződések
- ...
A SZÉP kártya rendszer egy hagyományos kettős könyvviteli rendszer, amit a kártyák adatai és a kártyákkal végzett tranzakciók adatai támasztanak alá, analitikus nyilvántartásként. A rendszer alappillére a SZÉP kártya tulajdonos folyószámlája, amin a kártyájára érkező összegek, és a kártyájával elköltött pénzek szerepelnek, a jogszabály szerinti „zsebenkénti” megbontásban
A rendszer teljes körű jogosultsági rendszerrel rendelkezik. Csoport jogok adhatók, a szerepköröknek létrehozott csoportoknak, és ezen felül egyedi jogok adható.
A rendszer beállításait, a pénztár tudja elvégezni, az alapadatok ablakban. A rendszer finom beállításait a paraméterek tartalmazzák
A főkönyvi könyvelés alapvetően, az analitikus adatokból képződik, de lehetőség van kézi, vagy előre paraméterezett könyvelésre is
A bank kivonatok beolvasása után a bevételek – kiadások egy felületről könyvelhetők le
A főkönyvi adatok lekérdezhetők, karton és kivonat szinten is
A rendszer kezeli a függő befizetéseket, bevallásokat, a szolgáltatói számlákat, az adóigazolásokat, az adóhivatali lekérdezéseket, a szállítói számlákat, vevő számlákat állít ki, kezeli a felhasználók által generált egyedi lekérdezéseket
A rendszer teljes körű iktató és dokumentumkezelő rendszert tartalmaz